lørdag den 31. oktober 2009

Æ' dæ' mer kaf'?

Klokken er Satans sidste væmmelighed. Et ustoppeligt bombardement af skurrende tandhjul, der truer med at flække mit skrøbelige hoved på midten. Jeg troede tømmermænd var en thing of the past. I was WRONG!

Jeg har lige sovet en time under et skrivebord. Lige nu udforsker jeg Sums diskografi og prøver at finde ud af hvor meget varm kakao der er FOR meget. Hvis min chef nogensinde finder ud af hvad jeg laver på arbejde om lørdagen, så tror jeg måske hun fyrer mig.

Jeg skriver jo faktisk med pørpås. En kvinde ved navn Katherine Poll sendte mig en E-mail, og bad mig anmelde følgende produkt på bloggen: http://www.digeus.com/products/snapit/snapit_screen_capture_3_5.html

Det ser sgu meget gedint ud. Jeg ved ikke om jeg ville betale penge for dette program, da det ikke rigtig kan noget, men jeg vil da opfordre alle til at stjæle det med H4XX.

Min Facebook status er "Jeg har en lille diller". Jeg kan ikke huske hvem der skrev det. Nuvel, den side havde fandme også brug for et skud ærlighed, bad. Thomas. Kom ind på Facebook og se min status. Jeg skal vise dig en verden af forbudt ligegyldighed og tidsspilde.

Passer det at Lars, hvortil vi alle står i et erotisk client/server forhold, folder hest i aften? Min lever er på vej ud, og jeg tænker på at sende den afsted med manér. Hvem er det jeg snakker til? Hvorfor er jeres naboer så mærkelige? De var 4 drenge og 1 pige, og de blev ved med hente os ind fra festen for at korpulere med hende, så de kunne spille World of Warcraft (emphasis møjn). Som en mand fra rummet engang udbrød: "Nogen gange er livet sgu røvfedt". I særdeleshed når man vender sådan nogle stakler ryggen og finder Niels nøgen i et rum fuld at skrækslagne piger.

Nogen slog emosvovli ihjel mens jeg var ude og tømme postkassen. I går dansede vi på hans grav. Han vender sikkert tilbage næste gang jeg møder en pige der forbryder sig på min victorianske kyskhedsmoral. indtil da synes jeg at nogen skal svare mig på hvorvidt Lars skolder pest i aften?

2 kommentarer:

Al Gorgeous sagde ...

Lars er kattemadsdealer i aften. Men du skal klæde dig ud. Kom som hvad du ligner mest. Batman eller flot eller vandski

Institut Ormehul sagde ...

http://www.youtube.com/watch?v=byX57OQniAA