mandag den 19. oktober 2009

Ærede motherbloggere med æbler som hoveder. Tillad mig at præsentere mig selv. Jeg kommer fra fremtiden.

There must be a spanish word for this feeling







Så morfer jeg lige til blogger i denne frugthave. I den anledning vil jeg manifestere min præsens 'med manér', som de siger i Huset på Christianshavn, derfor udsætter jeg jer for følgende blogæble, som jeg skåret i tre fine både for jer:


1)

på tallerkenen et stykke struds

jeg stirrer ind i vinden
gæsterne flokkes om de små børn
tager dem op
min gaffel med kød på
jeg spiser Afrika
tygger længe i de bløde fjer
og spiser de lange
slanke ben
gentagne gange bliver jeg banket
mod den hårdtstampede
savannejord

2)

nogen har åbnet for termostaten til en hel vinter
bag mig har brandhaner og vulkaner byttet plads
måske kan jeg ramme denne følelse med denne flaske

lige i ansigtet
lad os se om natten kan bløde

3)
i går gemte jeg mine øjne i stikkontakternes kønsåbninger
traskede derefter ned ad mudrede plovfurer med munden fuld af glas
’du må ikke være bange’ mumlede nogen senere under sengen
’jeg har 8 lådne akkordskift og en sang strittende ud af ørene

han sang:
EVERYBODY LOVES YOU WHEN YOU’RE SIX FEET IN THE GROUND,
så fløjtede han, så de 8 akkordskift
efter at mikrofonen blev slukket fløjtede han lidt
så faldt stilheden som et æble i højt græs

2 kommentarer:

Lasse Laks sagde ...

love you we can.

aaaaah, freak out. da da da da

Maffe sagde ...

Velkommen på bloggan digter-fryns. Møzza.