lørdag den 3. oktober 2009

I'm just a teenage dirtbag, baby?

Jeg har ondt i nakken, og jeg ved ikke hvorfor. Jeg har en ide om at dagen i går var en balancegang mellem sanseløs druk og meget sansende druk. Da jeg mødte Martin Birkebæk til Opstartsfest faldt jeg til den ene side, men jeg var nødt til at pleje mit behov for at røre ved en pige med en ring i læben på dansegulvet. Undskyld Martin. Jeg slår op, men håber at vi stadig kan være french with benefits.

Hende med de pæne ben (som ALDRIG må finde vej til denne del af Fangorn Forest!) arbejder jo på Peter Gift forresten. Det betød vist gratis fuld af et omfang der gjorde at jeg prøvede at falde i søvn på gulvet der. Hun svarer ikke på mine SMS'er, så jeg har måske også gjort andre ting. i løbet af aftenen har jeg drukket mange shots af svingende kvalitet, hvilket jo godt kunne politiceres og bruges til at skade min kommende karriere som ham der er inde i Bamse, men den her sætning har faktisk ikke en slutning...

Det er næsten ydmygt undskyldende at jeg beretter om denne druk [sin] (spansk) Æbleboys, men mere end et såkaldt syndefald, synes jeg måske at det lægger op til at vi snart skal være fulde? Jeg er i hvert fald træt af at sidde her og høre Teenage Dirtbag, og klokken er kun 15.

2 kommentarer:

Maffe sagde ...

Words cannot describe, how much you mean to me.

Lasse Laks sagde ...

du kan sgu da bare lige få din røv herned snuske!