lørdag den 24. oktober 2009

Hvordan håndterer man at være et dårligt menneske?

[Dagen derpå commentary i square brackets]

Aftenen startede egentlig ikke lovende, med et trip til filobaren fordi mosen var lukket. Vestfyen i solnedgangen, med Trivial Pursuit (som trods sin kække selvironi bliver pænt trivielt) og mennesker der ikke er erotisk anlagt. Dog møder man rare antropologer der gerne vil med til erotik fest, og vi tager af sted. Jeg er et dårligt menneske allerede her.

Nogle kan måske huske Maria. Hende tyskeren, som jeg godt kunne lide dengang i august, eller hvornår det var. Vi skal se Muse in Concert på torsdag. Det har været aftalt i måneder.

Siden vi aftalte dette, har jeg ledt efter en erstatning. Til opstartsfest var jeg rede til at springe på en pige med ring i læben (inden hun, forståeligt nok, flygtede), og før det gnubbede jeg mig virkelig meget op af en pige i en Ja-hat (der havde en kæreste). Omstændighederne forpurrede mine forsøg, men jeg fortsatte upåvirket. Jeg har hele tiden haft en ambition om at afbryde mit forhold til Maria gennem en akavet dagen-derpå E-mail, hvori jeg forklarede hvordan jeg havde mødt en pige, og det bare ligesom var 'sket'.[Hvorfor deler jeg disse oplysninger med verden?]

I aften gjorde jeg noget værre. Jeg mødte en sød pige (blev faktisk introduceret af How I Met Your Mother linien "haaaave, you met Peter?"[Sådan helt Narsil Reforged-agtigt effektiv...], eller den danske ekvivalent deraf), og vi snakkede sammen gennem tid. Hun prøvede at kysse mig, og jeg blev pludselig ramt af en moralsk slagside, der havde ligget parat i tågerne. Jeg bekendte at jeg havde en 'kæreste' i Tyskland, som jeg skal se på torsdag, og at jeg ikke kunne få mig selv til at ødelægge det.

Hun (Ditte) var super cool (spoiler: hun hader mig nu), og vi snakkede sammen og jeg følte måske at jeg havde fået en virkelig god ven, frem for et ligegyldigt one-night-stand.[FUCK hvor er det emo og forkert på samme tid] Så sagde hun at hun ville gå ind og finde en anden fyr, der ikke var bundet ligesom moi, og vi sagde farvel. Nice and easy. Det var helt overvældende, så nemt det var.

Jeg mødte derefter hendes roommate, udenfor festen. Hun ville have mig med ud og danse. Jeg sagde nej, thi jeg havde ikke brug for mere fristelse den aften.[Nåja, det var derfor du sagde nej] Hun sagde at det hun virkelig havde brug for, var nogen at snakke med, omkring en fyr hun var forelsket i[Her græd hun forresten. Relevant, synes jeg måske]. Jeg sagde: "snak med mig", da jeg havde besluttet mig for at spille den passive (men meget fulde) guy, fra nu af. Vi satte os ned, og hun sagde det hun skulle sige, og så begyndte vi at kysse helt vildt. Jeg kan ikke gøre rede for det moralsk, men hun lænede sig ind i mig, og hun havde parfume på, og min kødelighed fordrev min fornuft. Det stod på i et stykke tid (Bugge kan probably vidne).

Ditte kom tilbage. Chaos reigned. De skændenedes helt vildt, og jeg sad bare og kiggede. Jeg havde intet. Det er her man indser at jeg er en lort. Jeg havde en million chancer for at stoppe det her, inden det kom så vidt, men jeg gjorde det ikke. Jeg lod det ske, fordi jeg var nysgerrig. Jeg ville gerne vide hvor langt jeg kunne komme ud.[Nåja, det var derfor du gjorde det] Nu er der to piger der hader hinanden, og bor sammen, på grund af mig.[Rolig nu SvovlSauron]

Hvordan håndterer man at have været så nederen? Hvordan kommer man tilbage fra at have gjort det onde, når det gode lå lige ved siden af?[Nogen slå mig]

Jeg ved det ikke. Lige nu er jeg stadig rigtig fuld, og det eneste jeg har lyst til er at sove, og vågne, og finde ud at at det var en drøm. Fuck, hvor er jeg det fæleste bæst i Fangorn Forest tonight...[Jeg skal have en breathalyzer på mit blogin tror jeg]

[Det der med ikke at dømme mig, det må i gerne gå igang med nu]

16 kommentarer:

Maffe sagde ...

Hahahahaha, du har lige redet min morgen. Ses ved fisken, hi.

Maffe sagde ...

kvinder er sgu nice.

Peter Møller sagde ...

Fuck, can I have that cup of coffee with extra emo?

Tror bare jeg tager i Zoologisk Have og skyder alle aberne.

PS: http://www.youtube.com/watch?v=9eHus6M7Gpk

Institut Ormehul sagde ...

°Jeg er virkelig ramponeret. Sådan noget sker ikke hver dag.

Boghurt sagde ...

De piger var dobbelt så stive som du var.

svovli sagde ...

:)

Som dagen skrider frem føler jeg mig emo-puppe begynde at sprække. På en skala fra 1 til jeg-har-lige-savet-pikken-af-mig-selv, er det her nok i virkeligheden et forholdsvis overkommeligt problem.

Vi fulde mennesker kan bare ikke styre vores følelser!

Lasse Laks sagde ...

Nu er der to piger der hader hinanden, og bor sammen i Vestergade, på grund af dine jetpacks.

Jeg kan lide denne historie. Live and let loose. Svaret på dit spørgsmål er i øvrigt: Med gin.

Ha ha (nej, jeg mener det).

svovli sagde ...

Skud i toget:

Boghurtio: Kender du en pige der hedder Elise på 1 års antropologi? Hun var vist klædt ud som sexet bibliotekar i går. Jeg læser sammen med en franskmand der ikke har nogen forbindelser i jeres miljø, og han vil meget gerne finde hendes nummer.

Prøver at helpe en venlig vinbonde out. Bare hvis du skulle have det.

Niels Ung sagde ...

Haha Peter ffs det er dæleme hot det dér! Way to go!

Hvis din samvittighed fortsat er sur på dig over at du har været top fjong så tag en snak med den eller lad mig - den har 0 på dig!

Knus fra
Niels

PS: I NOTICE YOU HAVE BECOME QUITE THE STUD!

The Gunslinger sagde ...

Mit begrænsede bekendskab til Svovlcresten til trods vil jeg alligevel vægre mig ved at kalde ham for et ondt menneske. Det er faktisk en helt fin situation du der har været en del af: hvis dette kvindelige bekendtskab, hende der ikke fik lov at snave med dig, hvis hun troede man er garderet mod at komme i klemme mellem mennesker, bare fordi man bor sammen med én og bare fordi man har en idé om kontrol - så har hun hermed lært, at det ikke passer, ikke? Tak for ærligheden, forresten!

Boghurt sagde ...

SvovlP - ja, hun går på mit hold. Hun i øvrigt cool: ligner en bjørn, kommer fra vestfyn og dyrker smakke-sejlads. Men hun er også notoriously ikke-single. nummeret er 60372756.

http://www.youtube.com/watch?v=7Fh2fLPVTO8

Al Gorgeous sagde ...

http://www.youtube.com/watch?v=87bcPisyTHs

Victor Owie sagde ...

Svovl Peter, Povlsvweaer...

Tag det fra en der har gjort dumskab - that doesn't even crack my top ten.

Du er ikke ond jo. Snarere er det måske et udslag af at du forsøger at udsætte al egocentrering? Og så - undskyld analogien - holder dig indtil du tisser lidt i bowsen?

Sometimes you gotta do a little dirt to stay clean, nahmean?

Maffe sagde ...

"Og så - undskyld analogien - holder dig indtil du tisser lidt i bowsen?

Sometimes you gotta do a little dirt to stay clean, nahmean?" ...wow

svovli sagde ...

Sweet Home Æblebama. Jeg kan ikke lide at være beskidt, men i det her selskab kunne jeg hyperventilere ned i en åben kloak.

Niels Ung sagde ...

Wow, 16 kommentarer (INKL MIN EGEN META) fordi Peter er en helt in need of a hug men WTF hvor er Victors comment (as noted by Raggamaffen) crazy epic og noget jeg fra nu af og altid vil forsøge at huske udenadish.

Har i nogensinde tænkt over at, like, hvis Prez havde kommented 1st så havde der måske ikke været flere komments? Aweness..

Ses!