søndag den 4. oktober 2009

Flot fyr før/efter

Undskyld, Bingo

Dette er en genfortælling af mine oplevelser lørdag d. 4 oktober 2009.

FØR:
Jeg har prøvet det der med at være fuld før. Det er fedt og sådan noget, men jeg havde skrevet under på en brænd-op-i-helvede kontrakt i går, så der skulle hamres som jeg aldrig havde hamret før.
Plovi, Tumle og jeg triller ned til Kaosfest efter obligatorisk Pavlov vodka (er jeg den eneste, der savler?), checker vores coats og tager fat i bajeren.
Det sidste jeg kan huske fra dette stadie er: Jeg står og taler med Stine(?) og Thomas er ingen steder at finde (eller også er jeg), og jeg har opfyldt min brænd-op-i-helvede drukkvote.

EFTER:
Jeg vågner i en sækkestol midt på dansegulvet, og der er gået 4 timer. Jeg er faldet i søvn i nævnte stol, nogen syntes jeg så sød ud og har derfor slæbt mig+stol ud på dansegulvet, og ingen overvejer at vække mig eller noget. Total fedt. Efter lidt palaver med garderobemanden får jeg min jakke, hvis nummer jeg selvfølgelig har losset væk. Jeg går hjem, og ligger i min seng da solen bryder mørket og klokken slår 7.

Kaosfester er virkelig fede, men jeg ender altid med at være på gulvet.
Breeze Rasmussen, signing out.

4 kommentarer:

Lasse Laks sagde ...

kan lide dette.

fuck det var komplet kattemad igår. jeg vågner fx op til afsendt sms til unavngiven pige: "jeg e åndssvagt fuld i en af de barer.." hvilket opsummerer aftenen meget godt.

well well well. jeg ringede til dig et par gange men burde selvfølgelig ha' tænkt, at du bare sov på dansegulvet.

Niels Ung sagde ...

haha ffs du er heltet din klump :)

mys mys

Institut Ormehul sagde ...

ai vhonna shleap wit uze orn dada-nsflår.

Institut Ormehul sagde ...

bæbæh.