søndag den 1. november 2009

Skosværte og bakkenbarter

Mine kinder er glatte som en barnerumba, og jeg har ingen bakkenbarter. At være Special Agent Dale Cooper tager hårdt på fisikken kolonstortP

Som så mange andre gange ligger gårsdagens udskejelser som en stor, fed abe på min ryg, og kun to liter skoldkold fanta er min cpr.

Min nye nemesis er åbenbart en fyr i et Luigi-kostume, og der er der jo ligesom ikke noget at ROFLe om. Han har præcedens, fordi han har taget en SÅ stor svamp med. Klog af skade, som man siger. Eller er det måge?

Jeg samlede på yndlingsord med diktafon i går. Og bare rolig, Thomse, den er safe in my arms. Når jeg er færdig med at lytte båndet igennem, kan det være du får den igen kolonstortDkolonhavelågekolonligestreg(random emoticon lingo)kolonlol.

Og hvem var hende pigen? Jeg husker intet. Hun er her lige om lidt, og så skal vi se Manhattan. Og I ved godt hvad det betyder.

Næste gang klæder jeg mig ud som ham her.

4 kommentarer:

Niels Ung sagde ...

det betyder at du er dejlig tak for i går glhf i aften :-)

Lasse Laks sagde ...

EL-OH-EL! Livet er en pisseflot kælling.

svovli sagde ...

Ål-åhhhh-Ål!

Mark møsser i sofaen og jeg fortæller Majbrit at ham og jeg er lovers så hun vil gå.

Maffe sagde ...

haha, majbrit-fail.