tirsdag den 13. oktober 2009

Kærligheden er en lummer lobby.

Så er det sgu blevet efterårsferie, er det ik'? Mahalo Dionysos, thi du skal hyldes, skal du? Jeg har lige været nede med pant og nu sidder jeg i min stue og hører Dylan med en dejlig kop grøn te, eller gør jeg? Visions of Rohirrim? Senere i dag skal jeg hjem. Har bestilt lidt omsorg hos min mama og det glæder jeg mig helt til, tror jeg? Der er ikke nogen overordnet idé med det her indlæg(?), ud over at når jeg kommer Ørlhus igen, torsdag - skal vi på planken som i gamle dage? (min eks har fået en kæreste... brænd op i helvede, jeg giver whisky and so i'll stick to my guns, but from now on it's war / i am armed with the past, and the will, and a brick / i might not want you back, but i want to kill him) Bernard, er du min far? Vi passer lige en hund også. Den er ret lille, men er det ikke okay?

Bleh.

Ses.

1 kommentar:

Lasse Laks sagde ...

he he håber snart vi ses