søndag den 11. oktober 2009

Fuldskæg og nice

5 kommentarer:

Lasse Laks sagde ...

morten for fanden! vi savner dig! kom til fest i århus d. 30 hos mig og victor???

det er et godt band det der. flot fexes fordansk win.

Turbo Hverdag sagde ...

Og jeg savner jer. Hvis jeg har tiden, så vil jeg meget gerne. Der er mange ting (being arbejde, muzak osv) som skal falde i hak. Men jeg håber vi snart ses, og at Århus er god ved jer. Hils alle

Lasse Laks sagde ...

likewise! hvad med nytår? er i i kbh eller hvorledes?

Turbo Hverdag sagde ...

Er slet ikke nået så langt i overvejelserne, men synes vi skulle gøre det til en munter tradition at dele nytåret!

Lasse Laks sagde ...

Yeah! Lad os ringes/råbes/skrives ved, når vi nærmer os. Vi (?) overvejer også lidt en Kbh tur i November, måske til Phoenix på Vega.