søndag den 11. oktober 2009

Åbent brev til Niels

Kære Niels,

Tak for en phantastisk, forrygende weekend. Please be the voice of my generation.

Selvfølgelig har du ret. Det er helt i orden, at jeg ditcher den smukke pige i fredags, som jeg hverken har navn eller nr. på, så snart jeg ser, at vi står i det samme lokale som MC Einar. Seriøst. Legends over Lisbeths. Jeg prøver i øvrigt at kysse hende, da hun fortæller, at hun er vild med Woody Allen, men jeg bliver skuffet som en ørn, da hun fortæller mig, at hun aldrig har forstået Illmatic. Jeg mener bare, come on, det er jo bare lamt. Det er måske der, jeg får øje på Einar.

Odense viste sig fra sin gode side igår. Wtf vi var på bar 15 min. før vores tog gik, vi har givetvis aldrig løbet så hurtigt før. Usain Bolt aint got shit on you, cat. Men jeg ved ikke hvad fanden, der går af mig, når jeg er fuld, og Niels, jeg er ked af, at vi begge to har sand på røven i dag og forklaring udebliver for ever ever, men det er måske (ikke) verdens bedste idé at dele en flaske vodka i en bar, der kører 200 kilometer i timen og sende sms-beskeder om hockeykampen (fedt med Brasilien) til samtlige kvinder, vi kender. Du slog mig i øvrigt i hovedet til Malk de Koijn, så jeg tror lige jeg smider nogle ærter i face og deler det med mor.

Hvis jeg skal opsummere mit liv i en sms, må det være: "Jeg e sindssygt fuld i en af de barer" og jeg er aller lykkeligst, når det er i selskab med dig.

Knækbrød,

Lasse

2 kommentarer:

Maffe sagde ...

årets indlæg.

Niels Ung sagde ...

Hej Thomas.

Du sidder lige over for mig og jeg læser højt hvad jeg skriver.

Jeg vil bare sige at jeg elsker dig.

Og at hvis du skal opsummere dit liv i en sms kan du også overveje "Kupe. Hvor nu".

Jeg sender dig de bedste tanker jeg har.

Knus