torsdag den 31. december 2009

COMMENT OF THE YEAR AWARD

Året går på hæld og det betyder ingen ting men det lyder fedt men DET BETYDER:

ÅRETS COMMENTS SKAL KÅRES! (yeah, really, jeg har læst dem alle sammen igennem, haha overspringer). Here goes, fra #7 til #2 kan der være uenighed, men jeg tror nok de fleste allerede har gættet #1 - there can be only one! Love out!

#7

Lasse Laks sagde ...

jeg beruser mig i star wars as we speak (lol we dont speak)

#6

Niels Ung sagde ...

PETER HAR DU FÅET NOGET I ØJET??!?!?!?!??!?!?!?

#5

Lasse Laks sagde ...


Wish you (nej, at jeg) were here (nej, dér).

#4

Svovlcrest sagde ...


Nielstats:

Strength: 12
Dexterity: 8
Constitution: 14
Intelligence: 17
Wisdom: 17
Charisma: [ERROR: integer out of range]

#3

Svovl Schlütter sagde ...

Nå, det var sådan jeg kom hjem.

#2

Lasse Laks sagde ...

If I look really deep into my heart, my focus is not Lacan, my focus is not even politics, my ultimate focus is Mads Plovgaard Lehm.

The one and only/undisputed/last night a comment changed my life:
#1


Ezra Pound [POUNDE-PREZ?] sagde ...


Svovl Peter, Povlsvweaer...

Tag det fra en der har gjort dumskab - that doesn't even crack my top ten.

Du er ikke ond jo. Snarere er det måske et udslag af at du forsøger at udsætte al egocentrering? Og så - undskyld analogien - holder dig indtil du tisser lidt i bowsen?

Sometimes you gotta do a little dirt to stay clean, nahmean?




Tak, Victor!

2 kommentarer:

svovli sagde ...

Det' hørt!

Victor er en kniv af sandhed der ikke stopper ved knoglen.

Maffe sagde ...

Hurra! Og lige om lidt skal vi fandme af mæ bowsen! Tillykke til alle.