lørdag den 5. december 2009

Skinke yes offense

"Du skal ikka kalde mig noget mæ' skinke" - Således kickstartede ulla vores fredag aften i selskab med vin og nordiske piger der gled på dansegulvet. jeg var glad; ingen snak om at hænge sig i den gua gamla by herfra - men jeg skal da være ærlig og sige at snøren var klar dernede! og nu har jeg åbnet 2 pakker i min pakkekaldender idag - det var ellers det eneste element af mådehold tilbage i min tilværelse.

Nå, tilbage til den røde tråd - Svovla Abdul ligner forsangeren fra All American Rejects, og i den anledning vil jeg godt melde mig til at farve hans hår sort, sådan som en latrino modella nu engang skal se ud - det gav ikke mening. Jeg købte 10 tequila shots som ingen ville ha', så jeg drak dem selv. Pludselig befandt de resterende æbler sig hos M.Henning og Line, og jeg lavede fæl suppe til os alle. Den smagte ret sært, og jeg blamer rødbeden. Thomse sagde stille "mad mig" og således gjorde jeg, mens de andre kiggede over på Svovlen der var gået kold i en stol, så jeg smed en banan og ramte ham på næsen. Så vågnede han og gik hjem.


Det er faktisk alt jeg husker, og dermed alt jeg havde på hjerte.


Knækbrød, Bjalleklang

2 kommentarer:

svovli sagde ...

Nå, det var sådan jeg kom hjem.

Anonym sagde ...

What does that schedule consists of three different phases.
With so much order p90x in ireland variety when it comes to not enough.
While the tempeh cooks, mix vegan order p90x in ireland a positive change
in your life? In most cases you will wake up and do cardio,
then lot more dedication and time, you will need to set aside
up to 2 hours and 20 minutes on some days.



Here is my webpage - %anchor_text%