fredag den 25. december 2009

"Du har jo vendt den forkert" sagde hun og afslørede en tvivlende rynke -- Jeg vred mig løs fra radiatoren og fuldbyrdede samlejet.

At være hjemme på juleferie er en mor-induceret, sovseindsmurt komatose og mine arterier er formodentlig ved at give op - desuden tror jeg, at jeg har fået gigt i mit højre krageben.

Med de bedste forhåbninger slæbte jeg, i tirsdags, 80 liter bøger om Hemingway med hjem til Tjønne, og nu hvor konsumfesten er overstået har jeg stadig ikke lavet en skid af min forestående opgave og den her går ud til Bjarke:



Jeg har fået en helvedes masser sokker, og det værste er at i år har jeg ønsket mig dem og en lampe og et tæppe og nogle bøger jeg ikke har tid til at læse før om fem år, men sådan er livet jo.
Gu' er det ej, første gang nogensinde jeg har fået hvad jeg rent faktisk ønsker mig - og det kan man jo så tænke over, men det har jeg ikke tænkt mig at gøre her.

Jeg havde engang en kæreste, som skrev et digt til mig. Det digt har jeg lige fundet i en skuffe. Kan man få lidt mere af det, som følger:

Jeg ønsker mig
en kage som du

skal bage.

Frække sex

tyr ... la' mig

li' lege med dig.


Det var dengang og dengange er som regel svære at indhente. Det jeg vil sige er, at jeg er så selvmorderisk træt af denne single, venerale desert-tilværelse(dobbelt pun, hell yeah) og gu' er det endnu mere nedern i julen.
Man kan kun gå så og så mange ture i sneen med Bjarke, før det bliver underligt; og det der med at holde i hånd... Det fungerer sgu heller ikke rigtigt. Ja, så nu vil jeg fame have en allerbedste kællingeven igen, og ikke en af de der man bare knalder, nej for det har jeg prøvet nok nu - og selvom min far bliver så glad, når jeg fortæller om alt det fisse, skal det være slut nu, ligesom det er slut med at fornøje Emma Gad på det nedskrevne plan. Nu.

Bæw-Bæw is ready for love. Ses.

4 kommentarer:

Maffe sagde ...

Glædelig jul forresten :)

Lasse Laks sagde ...

De der digte der skal altså bare blive i din skuffe.

Derudover elsker jeg dig højt. Det' helt sikkert.

Savnerdighåbersnartvisesidagerjegglad.

Peter Møller sagde ...

Bævi, jeg har en blind date til dig. Vi gik på taxa-chaffør skolen sammen, og hun er næsten 6 meter høj.

Ses næste gang vi begraver os selv sammen.

Tanke:

;) <- Fræk smily

;( <- Fået-noget-i-øjet smily

Niels Ung sagde ...

PETER HAR DU FÅET NOGET I ØJET??!?!?!?!??!?!?!?