lørdag den 23. januar 2010

ZOMG STØRMAFBRYDELSE FÆIIIIIIIIIL!1!

Den er det kun Lars der forstår. Hop Korea, du står på ledningen!

At befinde sig tre dage ude af en fire dages lang planke, har tilsyneladende den sideeffekt, at jeg nu tillader mig selv at blogge, absolut uden noget som helst budskab. Jeg lever i et meningsmæssigt vakuum. Der sker for meget, og jeg har forstuvet den muskel der producerer holdninger.

Så det bliver da baare lige noget random lol, mest om StarCraft, mig og StarCraft og mig.

Jeg har prøvet at lave en analogi for vejret. Det var noget med kvælstofs-omniflatulens, men jeg er næsten sikker på at der mangler noget. Det giver ikke rigtig mening.

Nå, anekdoter, nå. Drinkede da lidt outside the box med Thomas (verdens ubestridt mest apatiske opvasker. Tror dit gebet bliver drueplukningen, når vi kommer til Frankrig), Bævi og altid dejlige Olsen, igår. Så gik vi på Fatter Eskil, fordi Thomas er en orator der har argumenterne i orden. Jeg kommer lige gående med en lille øl, men opdager at hans mund er inde i munden på en bartender fra Silkeborg, så jeg stod bare under en varmelampe i et par timer og prøvede at lade som om jeg var ligeglad med menneskelig kontakt. Prøvede at slå en samtale op med bartenderen, indtil jeg indså at den person ville jeg bare ikke være. Så kom der dudes, og vi snakkede om min bachelor, og jeg kedede mig sygt meget, men han havde dreadlocks så jeg blev ved med at forvente at han havde noget spændende at sige. Og det var jo slet ikke hans skyld. Vi læser det samme, og jeg kunne ikke finde ud af at snakke om andet. The pains of being poor, at the art of conversation.

I dag skal vi dræbe zombier og drikke øl på Titanic. lol out loud. Stay safe. But keep it fun. Play my tape.

Ingen kommentarer: