søndag den 24. januar 2010

Det her indlæg skal bare hedde Kasper

Kære Jer.

Tak for i går. Vi er fandme flotte.
Det var virkelig en revelation at træde ind i Kaspers domicil og se så mange dejlige mennesker sidde og høre CCR.
Jeg er ked af at vi ikke allesammen fortsatte mod Kollen og at visse mennesker slet ikke dukkede op, men det er ligemeget for jeg elsker jer stadigvæk og vil gerne have jer som venner. Jeg fortryder intet.
Jeg har ikke rigtig noget at sige, så bare kig på billeder. KIG:

Forresten, gæt et band: (svar i etiketter)










Best Retards,

-Mig

5 kommentarer:

Peter Møller sagde ...

I går aftes var et rart sted at være. Kold udenpå, men varm indeni.

Maffe sagde ...

GH3 SvolRockPeter stance!

Niels Ung sagde ...

MUSIC'S NO GOOD WITHOUT YOU!
(won't you take me to funkytown? hehe håber)

kysser*

The Gunslinger sagde ...

Jeg vil bare sige at Asger jf. denne tråd har vundet i hipsterish portrætbillede.

Kommer Niller the Young hjem til Kasper the Mighty i aften?

Niels Ung sagde ...

i can has invite?!
l
y d

er


hOOOOOT

:-)