torsdag den 14. januar 2010

Jeg har brudt mit midlertidige januar-forsæt og er begyndt at ryge indenfor igen. Jeg sidder her hele tiden og læser, skriver og lader som om, så det er nødvendigt. Jeg har hentet en hip-hoppet radio (der er lidt maling og nogle hjemmetegnede klistermærker på, hvoraf "COPKILDER" er min favorit), som lige nu sender P2 eller 1 om hip-hop i Næstved. Desuden er her en halvkold Super Topform, nogle sammenrullede hørebøffer (... nu er der radioavis: Haiti; ingen fri hash), to termokander, beskidt tøj, bøger, noter, kopper og en halvt udfoldet stemning af intellektualisme, der higer efter disciplin. Nu kommer der en jyde og snakker om ledighed, så jeg skynder mig at slukke inden ham fra Venstre kan nå at svare.

Jeg nåede det.

Carpe noctem?

4 kommentarer:

Niels Ung sagde ...

lars, loving you herfra og til miami

kys
sunshine

Lasse Laks sagde ...

INGEN FRI HASSS?

The Gunslinger sagde ...

Nej, det er helt forbudt. Man skulle jo hellere gøre en indsats for at stoppe kriminaliteten, du ved, den der på ingen måde har at gøre med spredningen af hashsalget.

R4M3E3 sagde ...

carpe carpem