lørdag den 2. januar 2010

Jeg skriver det her blogindlæg fordi vi alle sammen er i live

Antoine de Saint-Exupery, som vist nok var en stor blogger eller sådan noget, men før Twitter fandtes, skrev engang i Den lille Frans på prinsk:

Det væsentlige er usynligt for øjet, kun med hjertet kan man se rigtigt.

Bistro af Cypern havde nu alligevel taget sikkerhedsbrillen med til lummerland. Sikkerhed er en x-faktor, når man fester med ingeniørerne.

Kyllingen blev tøet op på vanlig vis, og, som Svovlzilla bemærker, så kom båwsen af på de fede lokationer. Aftenens DJ var fra Kromann Plaidservice, og Hermandottir i en butterfly var aftenens kanonslag. På med brillen, for her kommer Pallen.

Alle pigebørnene fortjener en piedestal på et bjerg. Glad for at vi er venner hehe håber. Frøken Millers fornemmelse for festplanlægning er så meget et hit, at I nu påtvinges at holde min børnefødselsdag. Jeg aflyser McDonalds.

Muffis lillesøster har allerede gjort det nye til et mindeværdigt år. Kan lide dette navn. Kan også godt lide disse drenge her. Før druknedød 2012 skal vi nå en masse sammen. Lad os snart drikke petanque vand og være herre meget trouble.

Jeg stjal altså ikke den regnbueis. Bævi, gå til dans med mig.

1 kommentar:

Amanullah 'Gedemor Girl' Souldust sagde ...

jeg har hørt ude i byen, at du brugte alle de liter regnbueis til at lokke random pige med hjem i seng, æ dæ rætti?