fredag den 29. januar 2010

Fast bloog

Så for severinsens, der vågnede man måske kl. 18.30 og fattede mistanke til at man måske havde været fulde og presset sine læber mod andre læber, med kun et tyndt lag størknet rødvin imellem. Man er måske stadig meget fuld og forstår det ikke, men alt er ligemeget, for man købte måske saltede nødder i Kiwi på vej hjem. Man har sår i håndfladerne fordi Gud blev sur over random Jesus jokes, og dækkede verden i et fint lag frossen vrede.

KAPSER! Jeg kan ikke stave dit navn, men jeg har aldrig fortrudt at besøge dig. Jeg tror godt du ved det, men jeg kyssede en hel masse med din tidligere bofælle, og det var ikke med vilje, men det skete bare, og jeg vil gerne stadig være venner og i Tivoli, men du skal sige det nu hvis det var en slet handling, for ellers så kommer jeg til at gøre det igen.

Jeg skal se gyserfilm i Tilst. En sjælden fredag med -skiver istedet for -boys. Vil gerne snart være fugl med jer alle sammen igen DAGOBAH være dejlig he he måger

1 kommentar:

B.S Hermandottir sagde ...

er det fallos i form af uidentificeret himmellegeme?