lørdag den 2. januar 2010

I CAN HAS NYTÅR?

Okay jeg skriver opgave, og jeg overspringer bare KONSTANT så nu går jeg op til JP med mit netstik og så er det fanme slut (OPVASK?) men INDEN da vil jeg bare lige HURTIGT fortælle at nytårsaften var jeg ikke ude og danse på ET TAG fordi jeg klokken 4 ryger en GIGANTISK JOINT MED HASH og lissom bare står og snakker ind i maven på Hemlem i ti minutter inden jeg FAKER at jeg lige skal finde Slatko i gården og næsten går kold på bagtrappen men så alligevel går hjem og så ringer Ramses sgu fanme og han hedder PANSER FRA FREMTIDEN i min tlfbog nu for det sagde min telefon og så hørte vi fanme bare lige RADIOHEAD HELT VILDT HØJT OG UTROLIGT TÆT PÅ indtil 7 in the morning og spiste pasta med pesto og røg cigaretter og det endte faktisk lykkeligt og det er jeg fanme glad for Ramses! REN love herfra :-)

NUL TI? DU HAR INTET PÅ MIG!

3 kommentarer:

svovli sagde ...

I can hash lisburger?

Niels, det falder fjernt fra mit hjerte at hive op i gamle sår, men Ashton Kutcher > LOLcats. Jeg har et problem, men du har en katastrofe.

Lasse Laks sagde ...

lyder som another sureshot from nilbabs og rammalammadingdong.

R4M3E3 sagde ...

jamen jeg slammer lige din highfive of love tilbage. Udsædvanligt god morgenfest i din lumre lade. Det kan anbefales at fucke ned til nillermand kl. hva æ det om morgnen.