torsdag den 10. september 2009

Vi årgwler hele dwaidn

Der er lige sket noget meget underligt. Jeg har opfundet 4d-brillen og ved ikke, hvad jeg skal gøre ved det. Sikke noget.

Mit ædru alter-ego fortalte mig på et tidspunkt, at det skal ske i år. Jeg fylder 22 den ottende november, og i dag fylder Nøgenniller 21. Derfor vil jeg gerne annoncere, at fordi jeg ikke har fejret hverken min 18, 19, 20 eller 21 årsfødselsdag, er det på tide, at jeg inviterer til fødselsdagsmarmordruk. I skal komme. Længere er den ikke.

Ps. Dette er ikke post-druktursrealisme. Det er in medias res, og nu ringer jeg til Morten Crespo.

4 kommentarer:

Lasse Laks sagde ...

det vil jeg mjeget jerne, hi hi

5,9 sagde ...

HO juhooo, marmor druk og dumme damer og smukke nøgne mænd. Sign me in.. ;D

Niels Ung sagde ...

jeg kan GODT :D

Maffe sagde ...

erh, velkommen på bloggen Rune E. Jeg har ikke lyst. Slår desuden op.