torsdag den 3. september 2009

Endnu Umoden Frugt?

Den litterære rusuge er så rigeligt repræsenteret
- alligevel følger en betragtning eller to.

I. Hele ugen på planken/ meeeen hva' si'r de i banken?/

Efter at have brugt en syv dage på det, belæste mennesker gør bedst (og nu har brugt et år på at bevise) - navnlig dybt dekadent hjernecelle-Holocaust med bentøjet nede om anklerne - ser jeg hermed tilbage på løjerne, selvom det at mindes en foregående aftens bedrifter efterhånden mere minder om at rode sine lommer igennem efter en 50-øre med forfrosne og følelsesløse fingre. Så istedet en checkliste. Har jeg...

...spist en custom-pølle-i-svøb-hotter? - CHECK

...fået mærker efter noget Steffen har kastet efter mig i fuldskab? - CHECK
...drukket med mig selv som følge af mistede samtalekundskaber? - CHECK

...spinnet rundt på en kontorstol i mit stiveste puds og drukket Tequila af flasken? - CHECK

...spillet "Sværdet i Stenen" ølspil (fx. drik når Merlin virker skæv AKA konstant) - CHECK

...drukket Poul Erik? - mangler

II. "Det er godt nok nye tider, Hr. Owsen, når man ikke så'n liiige kan lokke dig med på Hjorten..." - Bævi


På nuværende tidspunkt har jeg ingen ambitioner om at gentage det foreløbig. Ulysses er på pensummet, aka Jeg skal læse en motherfucking book, og det kræver sin mjölk. For jeg igen kræver min mjöd.


that being said - Legends never die, they reload.

III. Visuelt efterslæb - puns ensue! Se om i kan spotte dem!




4 kommentarer:

The Gunslinger sagde ...

Hvis du mangler at drikke Poul Erik kan jeg faktisk hjælpe dig. Hvis du kan gætte hvad det indebærer, hvad navnet på ham vi lejer hytten af er, så kan du nok også snildt gætte, at du om små to uger kan få lov at drikke Poul Erik i OTTEOGFYRE TIMER I TRÆK.

Lasse Laks sagde ...

now the drugs dont work they just make you worse but i know i'll see your face again (when you come back from the vaskekælder)

Maffe sagde ...

...why can't we give love one more chance?

Niels Ung sagde ...

det var fanme et godt post

du må godt digte mit liv en dag victor

og photoshoppe min overkrop/tissemand