torsdag den 10. september 2009

Studying the law

Det juridiske fakultet er et mærkeligt sted for en æbleboy.

Det virker som om mine medstuderende lever i en anden verden end jeg. Da jeg møder til time ca. 3 timer for sent, spørger en fyr mig om hvorvidt jeg krøller mit tøj med vilje. I min uvidenhed tager jeg dette som en ironisk bemærkning, men det viste sig senere at det var sagt i ramme alvor, da han fortæller mig at det kan han godt finde på.

I pausen kommer dude smilende over til mig og informerer mig om at det idag er en stor dag, da man nu kan få alle Facebook-applications til at virke på ens Iphone. lidt senere i samme pause går snakken om filmen "Antichrist. P.I.G.E udtaler i denne forbindelse at hun aldrig kunne finde på at bruge 200 kr.(WTF) på at tage i biffen for at brække sig(hun vil åbenbart hellere bruge 500 kr. på samme handling i en taxa på hjem fra social club, efter lidt for mange cult-vodka og breezers).

Men fuck nu det, for på vej hjem smutter jeg forbi netto og køber 15 ren pilsner, smøger og bananer(dårlig samvittighedsindkøb), og nu hører jeg Neil Young, og ryger billige smøger.

studying the law, studying the law.

4 kommentarer:

Lasse Laks sagde ...

we love you so much!

Niels Ung sagde ...

du er fanme en SKAT!

Maffe sagde ...

Ritti' dejligt indlæg! kössa.

Al Gorgeous sagde ...

http://www.youtube.com/watch?v=6ZP5DCXD8vc