mandag den 7. september 2009

Julefrokost

Kære drenge, fantastiske drenge.

Bloggen er blevet voksen lol just kidding or am we?

Jeg foreslår, at vi holder en julefrokost for os selv, når vi nærmer os december. Det er ikke utænkeligt, at Centralen aka Lummerland kan være the place to be. Victor har Pyrus skrivebord på sit værelse, og derpå kan i hvert fald stå en sildemad. Iz you game? Who got game? Datoer? Hvem er på Hawaii hele december? Hvem er gone to November? I'm serious!!!1

Knækbrød,

Laksefaraoh Monch

15 kommentarer:

Maffe sagde ...

FUCK JA! Niels er nøgen! Niels er nøgen! Niels er nøgen! Niels er nøgen! Niels er så nøgen! I predict a riot, and I demand at Ømse holder tale.

Victor Owie sagde ...

juhuubijæææ! bobbedylland laver juleplade og vi skal fejre det! mere bobbedylland på min ge-pe-æz!

Niels Ung sagde ...

Absalon med mågelort på hatten
går på Laurits hele natten
Ja livet skjuler mange løgne
men vi er næsten ens når vi er nøgne

B.S Hermandottir sagde ...

jeg vil godt med.

The Gunslinger sagde ...

r i kalener..!!!

men hvornår, om man må spør?? :D

5,9 sagde ...

HIHI HOHO, det er jul og jeg det være dejlig idé. SIGN ME UP BEDSJ(bitch)!!

Al Gorgeous sagde ...

Det er da det man kalder helt sikkert!

svovli sagde ...

Jeg kunne aldrig finde på at deltage.

Pånær hvis alt er Fair Trade eller øl.

Lasse Laks sagde ...

Alt er øl.

Er der nogen plannerboyz der har et eller flere forslag til datoer? Overvej at vi kan være i god tid for en gangs skyld.

B.S Hermandottir sagde ...

Evt. Lørdag den 12. dec? Alternativt Lørdag den 5. dec? Lørdage er så rigtige ift. julefrokost idéen. SCHNAPZ, Bjalle

Lasse Laks sagde ...

begge dage passer mig fint, tror jeg. hvornår vil folk helst? d. 5 eller d. 12? kalenderbookmarkdatshit?

Niels Ung sagde ...

Jeg ved ikke om jeg kan med mindre julefrokosten strækker sig over hele perioden 5.-17. december.

kthx?!

B.S Hermandottir sagde ...

Jeg har okker-gokker'et idéen og det blev 12. dec. Så er vi også halvvejs, og det er dagen før skt. Lucia - alt går bare op ya knåw. Og jeg vil i den anledning godt afsløre, at jeg bringer en lidet kendt julespecialitet netop til lejligheden - den indeholder ikke nødder hvis der skulle være et nysgerrigt overfølsomt sind derude.
Vi bør også ha' et pakkespil!?!

Maffe sagde ...

Og glögg og snaps og glögg med snaps og ævleskiver og amf til Svovl-E og Inderen til bords og krammere til alle.

Lasse Laks sagde ...

Så sandt!

Nogen der troelsabrahamser mod d. 12 december?

P.S. Bjarke, husk at der ikke rigtig er alkohol i nisseøl, hi hi fniz.