tirsdag den 1. september 2009

Det har været en god dag.

Det har faktisk været en god dag.

Jeg er stået på kl. 7 får at være på uni. kl. 8. og for at tilbringe 6 timer i selskab med mennesker hvor kun en promille har lyst til verden som Æbler forstår den.

Jeg kom for sent og blev nødt til at lave en lidet værdig sniger, i mit forsøg på ikke at blive opdaget. Jeg spiste dårlig fisk til frokost. Kaffen smagte dårligt. Jeg har overført leje til fremmede mennesker som påstår at jeg skal give penge til dem for at have min seng under et tag. Jeg har ondt i foden, så jeg kan ikke bevæge mig ret meget.

Alt dette til trods er det en god dag, for laksen skrev en sød besked i formiddags og jeg skal spise suppe med Niels Ung i aften. Ligeledes så bissen sødere ud en sædvanligt, da han sad og tyggede rullepølsemadder. Jeg er ved at overgå til ”post-skinheadfasen”.

Når man er æble/pæredreng er hverdagen nogle gange bare WIN. så vi ses i weekenden alle sammen. Hæhå hævner

1 kommentar:

Lasse Laks sagde ...

http://www.youtube.com/watch?v=dfgHdHfgVyE