onsdag den 15. juli 2009

Slappadaorca

Jeg er i mit es i dag. Solen skinner noget så flot og i går var en fræk ballade – og så er jeg nøgen. Efter en spændende finale i gårsdagens tour, hvor jeg sad på sengekanten de sidste 5 min da pølsen indhentede grupo compacto, var det tid til lidt sommervin og en chat om gymnasiekærester og ”things that once was…”

Jeg kan da lige indskyde, at mit elvernavn i den forbindelse er Mablung Carnesír. Og her følger så en sætning vi alle burde tage til efterretning: ndengina i' orca, rohan hin – ødelæg den hun-orc, rohan barn

Min niece ser ud til at have forstået pointen med livet i en tidlig alder - sådan! jeg tror hende og Svovl-Nina slår et slag for den feminine side af Æblerne om en 20 års penge. Knækbrød Amanullah Souldust

2 kommentarer:

Maffe sagde ...

O K.

Lasse Laks sagde ...

din niece er nice. ligesom nicé. hahahahaha!