søndag den 26. juli 2009

Jeg tror ikke der findes reservedele til folk som os.

Jeg er vågnet op med blod på mit ur (?). Jeg ryster. Alt jeg foretager mig er en kamp for ikke at kaste op. Da jeg er fuldstændig ude af stand til at rejse mig og forlade min seng, overvejer jeg, hvor ørlen skal lande, hvis det ikke lykkedes mig at holde den indenbords. Mit værelse er en svinesti. Hvis det sker, må det gå ud over en bunke tøj eller en bunke plader. Lige nu er jeg ligeglad. Av for fanden, Panodil Zapp virk nu!

Det hele startede med, at jeg sad på Victors værelse og drak en flaske vin alene, mens han flittigt dekorerede. Så kom Niels. Med mere vin. Så tog vi til en meget mærkelig koncert, og jeg blev omtrent så fuld som jeg var, da Martin og jeg på Roskilde besluttede os for at liste os ind i random piges telt for at sove for derefter at blive slæbt ud og udskældt. You know, Springer et Cucoon fuld.

Vi havde selvfølgelig (veit du ikke hvem jeg er eller?) gemt et stash øl i busken udenfor Train, som vi drak umiddelbart efter koncerten. Så ringede Mads, og vi mødte ham og Marc, Steffen og Steffens kæreste, Helle, som i øvrigt har lovet at finde mig en blind date, på en meget smal beværtning for tynde mennesker et sted i midtbyen, og så gik jeg helt i stykker.

Jeg husker lidt. Helle og jeg forsøgte at stjæle øl fra baren, men det endte som sædvanlig med, at jeg måtte bortforklare og ligne en idiot. Så husker jeg, at Marc og jeg lige pludselig gik mod vores veninde (hihi) Mie for at se om hun atter engang var i færd med at smadre underkopper kl. 3 om natten.

Flashforward. Jeg vågner op i Mies sofa. Marc er væk, og klokken er stadig-mørkt-udenfor. En eller anden fyr jeg aldrig har set før, som så viser sig at være Mies kæreste, eller det vurderer jeg i hvert fald, giver mig en burger og viser mig døren. Original udsmidning!

Om en time henter min mor mig. Min mormor holder fødselsdagsfest for hele familien, og der er fire små børn, der forventer at jeg hopper på trampolin og spiller fodbold med dem, som bliver slemt skuffede. Imorgen får vi besøg af to tyske piger, som forventer, at jeg viser dem byen. De bliver slemt skuffede. Hvis min mormor forventer at få en gave, der ikke er købt i 7-Eleven, bliver hun desværre slemt skuffet.

2 kommentarer:

Maffe sagde ...

Det lyder dejligt, kan man få en mms af dem eller hvad? Altså så man lige kan overveje om man skal kigge ned. De tyske piger, ikke børnene på trampolinen. Ok ok. God bedring.

svovli fra fremtiden sagde ...

Blast from the pest, this is not at all slemt skuffende, ååååh altså :)