mandag den 13. juli 2009

Hej alle Æblepurke

Jeg vil jo bare sige "hej hej" til jer alle. Laksen har nu endelig overtalt mig til at komme på vognen og blive en taber af guds nåde. Det er med stolthed og ærefrygt at jeg skriver dette, mit første indlæg. Det er også en delvis accept af at Bizzens, mússens og mits Pæreprojekt ikke fik den ventede og ønskede gennemslagskraft, og som rigtig karrieremand må man jo svømme med strømmen. Jeg vil hermed lade bizzen sejle i sin egen pæresø. Jeg hopper over på æblevognen(er der en andre æbleboys som har overvejet at ælbe og pære er de to eneste sommersby smagsvarianter?). Glæder mig til at skrive om den postdrukturrealistiske verden med mine æblevenner.

Tak og tal pænt, love Plov.

2 kommentarer:

Maffe sagde ...

Du fredsens! Velkommen Helte-missan, det var vel også lidt på tide. Ævleboyah nummer 15, better late than later.

D-Maude.

B.S Hermandottir sagde ...

Flot entré, bitte orca. Håber det kan leve op til standarden på opære redaktionen. Mein Fructis Liebkind aus Hölle

Knækbrød, Bjallen