tirsdag den 21. juli 2009

Prølli læs noget fucking Habermas

Så sidder man her igen, med den umiskendelige følelse af, at i går næppe kunne have været tilbragt i bedre selskab. Her taler jeg om to liter Castaño fra Netto, der lagde en bund der var værd at bygge videre på. En drukfri aften var vist lige ambitiøst nok.

Inviteret blev man, til fin Galla med skjorte og slips, og aftenens første slag i ansigtet var da vist at indse at min pæneste skjorte ligner noget man finder i containeren bag ved en genbrugsbutik på Hawaii. Sådan kan det gå. Næste gang vi går i byen iklædt pingvin camo, vil jeg måske gerne slå et slag for at det bliver en mere Lisbeth venlig aften, end efter en AGF-AAB kamp. Magen til bold-liderlig pølsefest, omend der dog lod til at være god stemning. Forresten, tak til Victor og Thomas for at skabe god jazz-stemning på centralen. Mit afgrundsdybe had til jazz er efterhånden alvorlig svækket (mit had til reggae brænder dog stadig som en sol i de sidste stadier af supernova).

Men der var da vist en episode som inspirerede hele dette post druktursrealitiske indlæg. For kom man da ikke lige forbi 7Eleven, netop som en rabiat AGF fan exitede, og havde han da ikke et par teorier om vores affiliation med AAB? Det havde han vist. Her viser det sig ikke at være en ubetinget succes at henvise en person til Habermas' skrivenskab. Så kunne man da godt indkassere en knyttet hånd ved kasse 2. Godt Seven11 havde servietter, ellers havde jeg blødt på mit slips.

Næste gang vi går i byen i dønningerne på en fodboldkamp, håndboldkamp, Vild med dans finale eller sammenligneligt, kan det godt være jeg starter lidt blødere. Læs noget fucking Rawls måske.

2 kommentarer:

Maffe sagde ...

Øv altså, magen til kæmpedum spassernar, skal man da faktisk lede længe efter. Super-puhat, og ih og ih og åh; det er sgu sørgeligt sådan noget.

Lasse Laks sagde ...

midnight orca fight