mandag den 6. juli 2009

Henter lige en øl. Deler den med mor. Hej, hej, hej.

"Jeg har netop pulet. Det er mandag morgen. Klokken er omkring 05 og jeg sidder i en halvsmadret festival-stol og ryger en cigaret. Ikke just behageligt for min støv- og snothærgede hals, men dog nødvendigt. Jeg hører den insisterende lyd fra en lynlås, som åbnes akkurat nok, til at en blegfed, små-beskidt hånd kan klemme sig ud af den fire centimeter lange åbning i teltdugen. Men vent. Hva' æ' dæ' den kære Tumle så ivrigt vil deponere?"

Jo, ser du, det er skam det klistrede (og temmeligt sørgelige) resultat af netop overståede udskejelser vores kære lakse-broder, har foretaget sig med en pige vi mødte en time forinden og ufrivilligt krammede på vejen. Rå skills? Tror jeg vist nok, også selvom mødet med gummi-drengen bagefter muligvis var den bedste griner jeg har haft et par dage.

Nå men... Jeg lige vågnet op i min nye lejlighed. Jeg sveder og mit hovede gør lidt naller. Imorges tog vi toget hjem fra Roskilde fæst-i-hval, efter nogle af os var forsøgt dræbt ved brændende nylon. Neder'n. En lidt øffern afslutning på en ellers ganske forrygende uge. Ja, for vi tager sgu bar' bowser'n a', der er ikke så meget pis der, og du fredsens et postyr man får på halsen ad sådanne avkattestreger. Du må forstå, at vi ikke tager det hele af. Man er jo ikke perverteret, så kom videre din lallende, ikke-habermas-læsende popspasser og koncentrer dig om dit Coldplay-kompleks.

Jeg tror muligvis, nu hvor Prez gurker majaja, at undertegnede har fundet sig en ny bromance, nærmere betegnet den nyligt spolerede Svovlpeterspejderbrad. Jeg skal med det samme sige undskyld kære svovlpetterspejderbrads familie. Undskyld, vi var fulde, og så kørte vi måske lidt for stærkt. Hvem havde troet at denne adonis, så hurtigt skulle udklækkes til en smuk, smuk færdig-udviklet drukmaskine. Imponerende.


Kussen crunker ud til Rub-a-Dub

Alt i alt, har det været en ret fantastisk og så'n også ret støvet festival. Der er blevet puuuulet, drukket, råbt og ørlet. Der er blevet hørt lækker musik. Der har været en hel del nøgenhed og der er tilmed blevet pøllet lidt i et hegn. Alt sammen noget, som hører sig til, men det havde sgu ikke været det samme uden jer, kære drenger.

Møz.

1 kommentar:

Lasse Laks sagde ...

you so funny! men yeah, det var fandme hyggeligt drenge. sikke en samling dejlige indtryk man sidder tilbage med. af-med-bukserne blev så stor en koncerttrend søndag aften, at vi blev beskyldt for at kopiere. HEY MAN, WHO THE ORIGINATORS? men til en anden gang blir det nok lige adios bye bye før det blir så rugged n raw. "bare rolig, det er roskilde" - kære lile vagt-thor der nok ikke får lov at være det næste år (hi hi anmelder)