torsdag den 23. juli 2009

Jaa, så sidder jeg lidt her...

...med 11 timers fiskearbejde i fødderne, en kop kaffe i hånden, Waits i højtalerne og en af de der cigaretter man bare ikke kan gå galt med.
Jeg burde sgu gå i seng og læse den Cassadybog færdig, men min lånte stol - af sejlgarnsflet, secondhandtræ og postkassemaling - er efterhånden langt mere charmerende end mit Ømøm-inspirerede, standardissue sengelagen, hvis vasketidsholdbarhed er overskredet med et par måneder. Singlelivet er en kasse med lort, som åbenbart ender i affindelse på fæl vis - og imorgen skal jeg have kaffe og smøger til morgenmad. Igen. For køleskabet er tomt; nok mest af alt, fordi jeg bruger alle de penge jeg ikke har på billig rødvin og slavegin, men whats a tycho brohe to do? Bang on a table with an old tin cup og eksistentielt, aflastende rekreation? Måske bitte Orca-Mogens, men hvor'n? Nå, fuck it... Der er rødvin og balladelige løjer a ma mason på lørdag, kom glad hvem som kan.



Hov et link kolon kapital o med noget fint, klogt og sjovt.
(hi hi, lister lidt med Ø)

Og til slut et comic-relief, for man skal jo ikke gå mutters alene i seng, uden en smule skæg og feel-good ramasjang forinden. Jeg giver jer...


to ritti' phlotte fyre

lidt guy-love

sovende helteagtige SvovlPeter post AGF-fan

Netto-win

Die filipens des Bjällis

Møzza.

2 kommentarer:

B.S Hermandottir sagde ...

ih, nøjh og ad. Du skylder en rulle fisk kimsebarn

Lasse Laks sagde ...

Synes godt om dette.