tirsdag den 7. juli 2009

Så råbte vi bare lige ind i hinanden.. i en uge.


Det er ikke særligt længe siden jeg er vågnet. Igår var crazy Titanic-rokkende, da trampolinfolket havde valgt at gå all out med amfetamin og flammer, men reggae på Arena var lots-a-fun og yeah.. bang bang dance. Det eneste der holdt os kørende på vej hjem var muligheden for at gå på Hot Dog Bar og en lilla buyakaffekop, men da vi så endeligt ankom var vi alligevel for beat.

Det er fandme underligt at være alene nu. 100.000 mennesker where you at? Jeg blev nødt til lige at gå udenfor og se andre mennesker. Nedtrapning. Hvad er det modsatte af agorafobi? Men hey fuck ja, tak allesammen. Ævlerne, Jensemand, Brande, Svovlnina, Svovlpeterbrad osv osv og alle random folk vi har mødt eller hoppet ind i til koncerter. Roskilde Festival er sgu' ikke bare summen af menneskerne, øllene, koncerterne, campingpladsen og drinks opfundet i Kvickly køen. It's where the magic happens.

Tilføjelse: Jeg blev lige rørt, da jeg læste Svovlpeterbrads samlede anmeldelse af vores drukmaskinekorps. Do it yourself right hurrr > http://www.taffelhq.dk/ al den kærlighed i luften.

Efterlysning: Er der en, der kan sende mig ordbogen i pdf.? Så får vi lige lavet en vers 2.0 og smidt den fast på blog roll, bitte orca. Nu vil jeg se LOTR til solen står op og så ellers ikke drikke i noget tid. Kære Tumle, du er hermed landsforvist fra Rohans kongerige.

xoxo

1 kommentar:

Maffe sagde ...

Word darling, word.