onsdag den 22. april 2009

Vi har brækket os her bag teltet


Hej VÆNNER! Hvme væ ikæ mæ i år? Roskilde selvfølgelig? Dodos, Rabbit, MALK, Yeahs, Floot Fexes og det det fortsætter (lidt)! Desværre har Jooks, som også spiller, ikke ret, når han rapper: det koster ingenting. Heldigvis har Lars opfundet et pyramidespil, der skal gøre os alle rige!

Men hey, Ørum aka mesterdetektiven Cocoon og jeg sætter os sammen en dag med en flaske vand (he he håber) og finder på noget. Stikord: Luksuspresenning, Marc Kromann Rasmussen, tun på dåse, whisky på dåse og stratosfæriske kolbøtter.

Så hvem skal med? MED I DET MINDSTE? - og hvem skal Martin og jeg have fornøjelsen af at spille petanque og ørle med på minutligt basis?

Skriv gerne comments (he he dikterer,) jeg har dyppet min telefon i toilettet.

11 kommentarer:

Victor Owie sagde ...

Fab vil mæ'. Hvis man kan blive ansat på flextid som tysk fotograf

Al Gorgeous sagde ...

Jeg er med. Hvis du tager med, lille læderfætter, lover jeg at kaste ribs efter smukke ansigter.

Lasse Laks sagde ...

vi skal have vandballoner, oppustelige sofaer, fårup sommerland guldmedaljer og sovsekulør med.

ps: hvem har hook up til et anlæg? jeg overlever ikke 10 dage uden at høre ting fra dylans kristne perode.

pps: :-)

Maffe sagde ...

hej.

The Gunslinger sagde ...

HOLD KÆFT mand, jeg skal med på den festival. Jeg er bange for jeg kommer til at tisse på den kosmiske balance og stavre rundt i lyserødt undertøj og råver. HEHEHE

Njal Danger Laursen sagde ...

Jeg er muligvis også med. Afhænger af $$$ :D who is running this operation???

Lotus sagde ...

Bumbum, så må jeg slå hånden i bordet og sige, at jeg tilfældigvis også skal et smut på roskilde.

Lasse Laks sagde ...

det lyder fandme hyggeligt.

lotus, du er meget velkommen, men hvem er du? :-)

Al Gorgeous sagde ...

MHT anlægsdiskurs, tror jeg Brandemaskinen kan være Primus på det punkt. Go Go Eurodance.

Niels Ung sagde ...

Jeg er bare vild med alt!

men hvem er ham der

JAR JAR

alle snakker om?

Maffe sagde ...

Det er ham der er inde i Stein, Niller.