onsdag den 1. april 2009

Sövs i hovedet

Mine myrer er væk - på nær enkelte stakkels eksemplarer, der pludselig vandrer hvileløst rundt på kanten af min seng eller omkring skrivebordet og sikkert ikke kan forstå, hvorfor alle dens venner ligger og kramper sig eller måske bare ligger stille nede i boet, hvorend dét er. Måske leder de efter medicin, eller måske overvejer en af dem at skrive en lang roman om sine visioner for at starte en ny civilisation. Og mig? Jeg er bare lykkelig over, at de ubehøvlede insekter ikke længere crib'er den i Quelle-Heuren.

Til gengæld er jeg også en lille smule ulykkelig, fordi jeg ikke kan finde ud af at samle mine tanker om denne faktisk virkelig spændende tekst til noget, der ligner en samlet opgave. Eller bare opgaveformulering, for PÅKHER.

God vind, vi ses på den der gigantiske planke på fredag.

Ingen kommentarer: