mandag den 6. april 2009

Med elastiske meta-kategorier og manipulerende proportionsforvrængninger iscenesættes en pseudotilværelse

Set i lyset fra en forårssol, gennem grumsede thermoruder, i et arrivatog og min seneste aktivitet på en råfisk-og-soya-biks. Ja, så har jeg det sgu helt godt; mine gin/øl-tømmermænd er uddøende og jeg er på vej hjem til min mama med vasketøj og slet skjulte forhåbninger om lasagne.

For inden spankulerede e.Prez og jeg gennem Ørlhus, mens befriende, ligegyldig konversation indrammede førnævnte gindiskurs og så endda netop samme dag som de fanger Stein Bagger, det er fanderme så skidende smukt!
Ja pokker tage dig følelses-frederik, du har vundet igen, og det endda selvom ingen ved hvad du står for; altså med hensyn til den olympiske planke, men det er også ligegyldigt når man græder og græder og græder efter at have tabt i forkert-backgammon.

Alle de flotte pi'r stiger af toget i Skanderbronx og efterlader mig med en fyldt affaldspose og ham, som altid køber den sidste kæmpehotter ved min side, men hva sørensen:

Jeg sætter min hat over styr
Og selvom lektien blir’ dyr sir’ jeg Ninna for fa’en tag og smil
Det er jo et spørgsmål, ja det er et spørgsmål
Et spørgsmål om stil

Tillykke Lars Løkke, din nar - der skal spilles Okkervil River til min begravelse og Hej Matematik til din. ...hehe, håber.

1 kommentar:

Al Gorgeous sagde ...

Smukt. Besyngende forsommer med håb om kys og kaos.
Men der er noget jeg ikke forstår...
Har de fanget ham der Stein Bagger!?!