fredag den 10. april 2009

Skygger af skønhed

Jeg er egentlig ret glad i dag, på vej til Aarhus med min avis, rygsæk fyldt med rene sokker, et påskeæg og to flasker god vin. Solen skinner, Crystal Antlers larmer virkelig meget i mine ører, Martin Ørum er snart tilbage i mine arme og togkonduktøren er smoking hot Ivanhoe!
Det her er sådan en slags glædelig påske besked til de, der ikke skal med Marc og jeg på sofrosynetogt right about now. Om ca. 5 min. på DR2 viser de Down By Law af Jim Jarmusch og med selveste Tom Waits på rollelisten. Popcorn. Øl!



PS: Vi er nu rundet de 200 indlæg, bananas nok!

xoxo,
Laks

2 kommentarer:

Victor Owie sagde ...

Vildt nok - jeg lå faktisk og sov på det tidspunkt! Nu har jeg drukket rosévin og spist Svennes pesto og er glad.

Al Gorgeous sagde ...

LOL I love U but enuff is enuff