fredag den 3. april 2009

Mord(or) i natten

I går der drak jeg Hot'n'sweet shots af Saurons støvle. Og for at være helt ærlig, så vil jeg hellere lave en dårlig Peter Singer-joke der involverer et lille barn, end at gøre det igen.

Som så mange andre drukture startede det egentlig ret lovende. 4 liter Cruzares var købt ind, og der var Doors på vinyl nede i centralen. Partymixer fo yo ass!

Som aftenen skred frem, blev det mere og mere tydeligt hvilket path der blev chosen, og jeg siger jer, det blev ikke den der "less".
Så tog vi til koncert på RideHaus, og her tog det fart for mit vedkommende.
Hot'n'sweet shots blev udskiftet med fadøl lige så hurtigt som du kan råbe "Scootah" og jeg kunne mærke at planken ikke kunne undgås.

Det er så her at der er et stort sort hul i min hukommelse. Jeg kan huske jeg står med Bjallen ved min side til koncert.
Det næste jeg husker, det er at jeg vågner op, kiggende på stjernerne a.k.a. gået kold på en græsplæne 2 kilometer fra Ridehuset. Jeg har både min egen og Laksens jakke på, jeg bløder fra øret og mit ur er smadret. Jeg har åbenbart lavet et faceplant på astfalten et eller andet mellem plæne og ridehus. DAMN!
Det er random homie der vækker mig og får mig forklaret at det vist ikke er helt smart at ligge og sove på en græsplæne.
Jeg tror jeg giver ham ret for han får da losset mig ind i en goddam taxa med retning mod hjem. Han får også at vide flere gange at han er guld værd.

Jeg vågner op hjemme i min egen seng, gudskelov, med blodindsmurt pudebetræk, the munchies og en really bad case of ørlfever.

Men jeg ved jeg skal på den igen i aften, så det er bare om at mande mig op og komme igang igen. Så er det da godt at jeg ved at det GUA GAMLA sulfotrick virker på blod såvel som rødvin.

Kold før 12? LOL!

2 kommentarer:

Lasse Laks sagde ...

post pubertær plankeprovst! we're idiots babe.

Niels Ung sagde ...

det er jeg ked af at høre marx...

men jeg var alligevel lidt glad for at høre :

Som aftenen skred frem, blev det mere og mere tydeligt hvilket path der blev chosen, og jeg siger jer, det blev ikke den der "less".