søndag den 29. marts 2009

It's hard to keep track of [webergrill] falling through the sky.

Besyng nu, musse, vreden som ramte Laksefar idet han var til housewarming og skulle opføre sig pænt:
Taberkongen og telemarketingslaven bailede fra Huspris-diskursen til husvarmning, og fik lavet et lille rendevouz med mig der var til krampedruk hos Nano-folket. Men medens Marc og jeg spillede guitarhero foregik der heeeelt andre løjer. Det forholder sig jo sådan med Thonse, at han gerne pynter sig med tusch. Én mængde streger i hovedet (og en meget lidet begejstret ramses) senere slutter fästan ved den spektakulære fanfare af en grill der rammer en bil fra fire etagers højde, courtesey of ukendt gerningsmand. Saa maa man gaae sin vej.

Men hvad så nu siger de?

Så jeg går ud i køkkenet her til morgen og bliver mindet på at min kære rumsveske har misse-lignende mærker udover hele face - selv har jeg skriften "rock nalle lille palle", og en tegning af en bevinget diller med øjne i en indkøbsvogn på min arm.
Nu kommer Marc ("Thomas: TWO METERS GUY KOM OG VASK MIG"), men kvitterer med at spille teenage dirtbag for [sic] misfostret. Konsekvensen er, at vi nu skal i Aldi for at få afløbsrens.

Ingen kommentarer: