fredag den 27. marts 2009

Doktorens kontaktannonce...

Yes,yes fellow Aebleboys.. denne kontaktannonce ER inspireret af Laksefars indlæg af samme karakter fra sidste måned, men som gua gamla Stein Bagger siger ”Hvis du skal låne, så lån af de rigeste... Eller lilla Finn Nørbygaard”
Without any førther adieu:


Hej.
Jeg hedder Klaus, jeg er paranoid beat-skribent af karat, og jeg elsker nætter i storbyen.
Jeg er 24 somre og 25 vintre gammel, jeg har 100+ Facebook venner, desuden laver jeg en forrygende gang pasta.
Lidt om mere mig selv:
Jeg bruger mine dage på at dagdrømme og mine nætter på at være søvnløs.
Jeg er romantiker af natur, og kyniker af erfaring.
Jeg ynder at se verden igennem et filter af rødvin og Gin, hvilket igennem livet har givet mig flere glæder end sorger.
I min fritid hører jeg Tom Waits, drikker kaffe og ryger smøger i et væk, mens jeg læser semi-tykke bøger, og jeg overvejer at investere i en yo-yo snarest muligt.
Jeg har mange venner i kunstner-miljøet.

Jeg søger en (K)sær-lig pige der forstår de små glæder er i livet, såsom musik på vinyl, tømmermænd i solskin og lommefilosofi.

John Steinbeck skriver: ”A journey is a person in itself; no two are alike. And all plans, safeguards, policing, and coercion are fruitless. We find that after years of struggle that we do not take a trip; a trip takes us.”

Hvis du kan relatere til ovenstående, og er interesseret, gir jeg en togbillet til Berlin, så vi kan lære hinanden at kende under varmere himmelstrøg...

XoXo Klaus aka TheDrunknDoctor

2 kommentarer:

Lasse Laks sagde ...

sådan! pigerne er på vej. say.. hjorten kl. 20?

Maffe sagde ...

Yo, Klaas you had me at yo-yo.