mandag den 30. marts 2009

Alle insekter skulle skides i munden

Det er sikkert ikke kun undertegnede, der føler sig en lille smule eksalteret over at være en del af denne blog. Det siger jeg ej kuns på grund af den fine opblomstring der på det seneste har taget over efter en halvlang halvdøds-periode, men også - og her kommer gonaden - fordi det er en fremragende mulighed for at komme af med nogle ting, der i teh R3AL vååld aldrig nogensinde ville komme i nærheden af decorum. Nuvel, jeg har en hel lille godtepose med til jer i dag, og lad jer ikke forstyrre af formatet - det er blot arbitrære tegn med indbygget intentionalitet, ved I nok.

Tillad mig indledningsvis at forsøge en illustration af den forhåndenværende situation i Quell-Heuren ved at lade Jer vide, at jeg på nuværende tidspunkt har været nødt til at lave en interimistisk omplacering af visse af mine møbler, inklusive skrivebordet, hvorfra disse ord på sin vis strømmer ud til jeres sarte bevidstheder. Det er første hint. Andet hint er, at det musik der meget passende krænger sig vej ud af mine højttaler netop nu er skadedyrs-grindcore fra det nordlige USA - Insect Warfare med udvalgte perler fra "World Extermination" og "This Comp Kills Fascists". Tredje hint kommer ikke, for jeg kan lige så godt sige det: jeg har fået myrer. Ikke med vilje, det er ligesom dem der er kommet til mig og nu har tvunget mig til at opstille myrelokkedåser på strategisk udvalgte steder rundt omkring på mit forresten virkelig, virkelig ulækre gulvtæppe. Det faktum, at jeg netop er i gang med en skriveøvelse der handler om fluer der dør en langsom og smertefuld død er helt klart en formildende omstændighed - det lys det ligesom kaster over situationen er da fint nok på sin egen lidt prosaisk romantiserende facon - og får mig desuden til at tænke over, om jeg kan blive kendt på at udgive en antologi udelukkende omhandlende insekters bortgang. Den skal selvfølgelig hedde "The Myriad Forms of Insecticide" og udgives med netop en Insect Warfare-plade som sidedish. (Se desuden Virginia Woolfs "Death of A Moth" og Robert Musils "Fluepapiret".)

Med det vil jeg blot sige KRÖYF og give bolden videre til mine Bathyon Myrelokkedåser, mens jeg planlægger mit næste blogindlæg, hvis to indlysende fordele er, at det kommer til at handle om sex (TOTALT STORE ØMME KLODSER) og at det snart vil blive lavet.

God hest og stor bøf til Jer.
Scootere, ferie og efterår, manner! hehexoxO

2 kommentarer:

Al Gorgeous sagde ...

Hej LarlZ.
Godt indlæg.
Hyggeligt lige at se din skæggede overlæbe i dit vindue i dag.
Made my day

Niels Ung sagde ...

Åh jeg hader myrer. Krible krable, ad ad... og de dér sølvpile, er det ikke det de hedder? de der jeg-kommer-når-du-glemmer-at-støvsuge-og-jeg-er-vammel-og-en-stor-velle-som-opstod-jeg-af-ren-kompot?

http://1.bp.blogspot.com/_NJFqFGLG19Y/SbzRDie4f8I/AAAAAAAAAAU/DCiGVVBicNs/s320/s%C3%B8lvpil.jpg