lørdag den 28. marts 2009

Bæcan tchüss, hvaaaaa' æ ' dæ'

Idet jeg vågner op som professionel musiker har jeg en rådden fornemmelse for ost og gris i maven. Min originale plan var at købe en ribbensteg på hotdog-bar for dernæst at slå Ømse med den medens jeg simultant ville råbe "deet zøøøødt", men sådan gik det ikke. Efter en tur på Harmonien gik det i sandhed galt. Jeg overværede Brillenschlange tisse på sig selv, og hans kammerat der forgæves prøvede at afværge tissen ved at sætte en pakke cigaretter ind foran - men for sent; hans hænder blev også overhældt med denne gule serum. Derpå måtte vi tilbage til civilisationen. I stedet gik turen til Studenterhuset, hvor ikke så få piger fik stjålet deres hårdekorationer af Thomse, som jeg dansede "hva æ' dæ'" dansen med - at slå hinanden på øjnene og falde ind i randoms. Jeg fatter stadig ikke at den ikke blev et større hit hos det modsatte køn. Kan måske have noget at gøre med at jeg sagde til én af tøsebørnene at hun lignede noget fra en "Totte bader" bog.

Jeg tror at vi alle fik rørt Mount Doom i nat - så smid dog den ring, lilla Bæcan

Ingen kommentarer: