tirsdag den 3. februar 2009

AFSLØRING !!!11!!!1!!!!et!!!!!!elleve!

Efter mange nætters konsekvent og vedholdende stalking af vores allesammens yndlingsrapper (NEJ LILLA LIAM DET ÄR INTE DEG), kan dennes ægte portræt nu afsløres. Frem fra arkiverne hentes nemlig:PROP MOMMYFARKIN DYLAN. Det andet han har på er nemlig bare en dragt hæ hæ hæ.

Fra kunsteren:
Da jeg som omvandrende landsstryger på bloggan ved, at det er nødvendigt at spille spillet for at komme ind i varmen vil jeg her præsentere min egen version af Prop Dylan, som han ser ud, når han er lige ved at stjæle håndklæder. Og han får endnu nemmere ved at stjæle Bjarkes, efter han er flyttet i stueetagen. Det sted er jo en ren magnet for hygiejnebevidste rapper-typer, der bare er for gade til at gå i Ikea, selvom de allerede er svenskere i forvejen.

1 kommentar:

Lasse Laks sagde ...

shit mand det flot. det er akkurat sådan, jeg forestiller mig, han ser ud. clap your hands and say yeah man.

bjarke, det var faktisk mig og ikke prop der stjal dit håndklæde og smed ude ved silvan. lige 5 min før jeg smed mit g-shock mod muren udenfor dit vindue for at teste holdbårhed. fuck man vi er åndssvage like that. jeg har ingen mobil, rødvin på alt mit tøj og den eneste grund til at jeg kommer i skole til tiden er fordi niels kommer og vækker mig ved at spille hvad der lyder som et dj encore nr. på min dørtlf. god save this clientele.