lørdag den 21. februar 2009

Back on Track!

I går var dagen, hvormed mine dage som Raskolnifætter er talte. Mig og Thomse fandt os en lejlighed vi havde det dejligt med, og det måtte selvsagt fejres med en tur til... wait for it....

... ja Rohan,ikk?

Efter i en guldølsinflueret sms at have foreslået Birkenbævz at dyrke noget heeeeed sex med sin spektakulært hede smaskedronning (sms'en ser hun, og er ikke begejstret) og have fået et litteraturhistorie-sæt (læs: 1 fregatten jylland, 1 vodkashot. Gerne dobbelt. Man er vel fra ållern) står den på rock og roulaaaahde. Ganske spillet op af de gua Dans med Dorte. Subsidiært fungerer min nakke ikke i dag.

Temaet er ganske vidst Jurafest, bevares, men det sidste spor af det udslettes med modificeringen af en writing on the wall, så der nu står "MED PLOV SKAL LAND BYGGES". Fuldstændig rigtigt joooo.

En vakseægte Bævs, en meget meget fæl drink udført af BisBis og noget vindueskarmsdansning senere. Jeg ser en pige i gult. Jeg tænker "det där snaverei kan man ikke faa lidt af det?" Og ganske jo, det kan man da.

Men.

Jeg ved ikke om informationen kommer umiddelbart før eller efter det indledende møz, men pågældende lilla pigah fortæller mig så, at jeg er den aller første dreng som at hun kysser med. Nej men oprigtig talt?

Prez in action altså. Festen lukker, og den naturlige konsekvens er Hot Dog Bar med Thom Iver, og mit kulinariske instinkt foranlediger en ny ret, navnlig Frikadelleburger med Bacon. Gris med gris på og et rødkålsinduceret win. Pt spiser jeg til gengæld en såkaldt færdiglasagne - jeg overvejer at ringe til fabrikanten og foreslå at den fremover kommer på tube.

Nu tager jeg tøj på og foresætter min Bromance in Durango. Planken anyone?

5 kommentarer:

Maffe sagde ...

Det er spøjst, dog jeg glemte at nævne det; du var også min første. fnis - dér. Eistrup?

Lasse Laks sagde ...

hej martin "coldplay og en tærte så er min fredag aften reddet" bævi.

Anonym sagde ...

DU ER SÅ RCCK TIL FEST. TAK.
you're mostly what i think about.
PLOV PLOV

Niels Ung sagde ...

woop de woop, præssen præsser igen citronen. tequilaørl!

tak 4 partæ

bed blanket set sagde ...

Nu tager jeg tøj på og foresætter min Bromance in Durango. Planken anyone?
black and red salwar kameez ,
black and white salwar suit ,