lørdag den 31. januar 2009

Græd ikke over spildt mælk

Men græd fuldstændig uhæmmet over spildt Cruzares.
Lige nu, as we speak, er Laksen, Ungern og Snaphanen ude for at gøre Århus C til et usikkert sted a.k.a GONE ROHAN!!
Imens ligger jeg hjemme i min seng, ser dårlig Michael Keaton film, og græder rigtig meget over al den Cruzares, der er blevet spildt på mig i aften.
For. Ser du. Jeg var nemlig en del af det crew i aften. Og jeg bliver nødt til at sige at jeg havde A BLAST.

Tjek bare hvilken fest. Men mit eneste problem er jobbet. Plader eller planken.

Heldigvis er planken snart forude på ubestemt tid. For, som SupaJan siger: Jeg siger op imorn!

God plankewalk, drenga of Rohan. Ses der i morgen.

3 kommentarer:

Lasse Laks sagde ...

conicseness niceness. damn, jeg er lige stået op, både niels og bjarke har ringet til mig for at fortælle fælheder fra igår (bjarke faldt i søvn på dansegulvet fx) og jeg har det som om alverdens tømmermænd bygger en kontorbygning i mit ansigt. og det larmer. min eneste redning er, at vand er i hanen her i dinamarca - got it for cheap - og at the clientele har lavet en plade, hvor de tager hensyn til folk som mig en lørdag morgen.

The Gunslinger sagde ...

Det var en god planke i går. Jeg er meget glad for at jeg mødte jer på vej til wherethefuck midt i mejlgade omkring kl. 04. Bjarke blev meget ked af jeg gik inden jeg overhovedet havde sagt hej til ham, og det fortryder jeg da også bitterligt nu; men til gengæld fik vi det ud af det, at femte gang... femte gang vi mødes - det bliver bare magic. Og også noget med hans lår, som jeg ikke kan huske. Er i klar over hvor mange små mennesker der var til kaospilot-festen?

Victor Owie sagde ...

Hah. Det lyder fælt. jeg drak blot portvin med min far. DEN GUA GAMLA SVALLICE-RESERVATAN