søndag den 15. februar 2009

Laveste Fæl-lesnævner

Puha for et anti-streak jeg er på. Men det kan vel blogges itu?

I denne uge har jeg ikke drukket så meget, tænker jeg først. Jeg drak ikke hverken mandag eller onsdag? Jeg sidder i uvasket tøj og tænker på den te jeg skal drikke med Bævi lige om lidt. Jeg har fransklektier for, og jeg ved Magneto bliver skuffet, måske snarere desolée, hvis jeg ikke kan præstere (innuendo til din nintendo lige dæ'r).

For øjeblikket kører det for de fleste æwledrenge, der forefindes piger og alt muligt. Jeg kunne sidde her og skrive en sang om at være en for tiden urørt flæbeboy, men nææænarj lilla Udo. Not every failure deserves a poem. Og der er ingen succes som Failblog, som Big Bobby D. siger.

Men nu tager jeg ud i sneen. Gaderne er fulde af væltende avisstandere der skal filmes, og lad det være en rolle jeg tager på mig, når nu jeg heller ikke idag kan få lov at Go Waltzing Mads Plovplov.

1 kommentar:

Maffe sagde ...

Om end tiden går på afrevne ben af regnskove og blæk, så vid at du har en bromance et sted. <3