tirsdag den 24. februar 2009

PLOV VOV VOV JIPPI JÅW JIPPI JÆJ

Hvor er mine hunde henne?

Så skal der stemmes drenge, afgørelsen kan snildt komme til at danne præcedens! Hvis først det er usmart hvis én tager tøjet af, så er det snart usmart hvis alle tager tøjet af!

Som lovet løses mysteriet om det mystiske mysterium i øvrigt - det forskere mente var et rumvæsen var i virkeligheden en detalje fra et smukt målfoto!



Lige siden jeg har mødt jer har i rokket min jollæ
rokket min jollææææ

rokket min jollææææ
rokket min jollææææ
Lisså længe jeg kan huskø har i rokket min jollæ
rokket min jollææææ
rokket min jollææææ
rokket min jollææææ

6 kommentarer:

Lasse Laks sagde ...

wow-effekt. og en lilla god reminder om at "jollerocke, at" er et ordbogsopslag, der må huskes til vers. 1.5 ordbogen. jeg har lige brugt mine sidste penge på vinyler og tun (men så fik jeg tilgengæld også kanel og Paul's Boutique LP helt gratis!?!?!?!?!?!?!)

Maffe sagde ...

hjerteskærende. det' helt sikker

Lasse Laks sagde ...

martin, vil du med på at drikke øl på fredag eller skal du http://www.youtube.com/watch?v=c9j_RZDqYc4 ?

Maffe sagde ...

Lakz, gider du godt lade være med at spamme din favouritemappe herinde. Okay, neder'n comeback - min papa bliver vist rimelig gammel fredag; men lørdag kommer Buggeloo og han tager dig ud på en dårlig dag Tomi Lee.

Lasse Laks sagde ...

najz. well, det er jo bare afmagtsreaktion fordi jeg savner dig. saturdays = youth.

Njal Danger Laursen sagde ...

Det er smukt drenge... når ploven er på banen ligger øllen godt i maven og jeg må i den forbindelse lykønske den unge thomse og vic vic med deres nyligt erhvervede fællesbo. Keep the beer rolling and the queer folding