tirsdag den 10. februar 2009

Udkast til en kontaktannonce

Mit navn er Lasse. Jeg er en jazzet parcelhuspoet, der tror på dovne dage og en hidsig nat og mindes drukture, hvor jeg pga. sprit og søvnmangel så verden skærrende klart i de tidlige morgentimer. Jeg holder af de simple glæder som friske tomater og en smilende kæreste, og jeg vil ønske, at jeg engang får taget mig sammen til at tage knallertkørekort.
Kierkegaard skriver: "Spidsborgerne springe altid et Moment over i Livet, og deraf fremkommer deres parodiske Forhold til dem, der staae over dem. - ... de have aldrig følt den Hjemvee efter et ubekjendt, fjernt Noget, aldrig det Dybe, der ligger i slet Intet at være, at spadsere ud af Nørreport med fire Skilling i Lommen og en ordentlig Bacon Whopper Cheese i Haanden;..." (1837)
Hvis du kan følge denne tankegang, vil jeg meget gerne invitere dig på lasagne.

xoxo
Laks

5 kommentarer:

Al Gorgeous sagde ...

Smukt, smukt.
BTW fedt at blogrolle cuteoverload

Lasse Laks sagde ...

det er verdens bedste side. hvornår er hjemme?

Al Gorgeous sagde ...

I aften. Planken?

Lasse Laks sagde ...

yeah, well, jeg tror, at de der svenske piger kommer til byen.

Doktor_Duke sagde ...

Smukt Laks.. Jeg ønsker dig det bedste...