fredag den 27. februar 2009

Uværdighed

Kender I det der med at man kommer hjem fra en hård arbejdsdag, og så sætter man sig ned og får sin velfortjente fyraftensøl, mens Steinbecks ord skinner i dine øjne og Air-vinylen knaser let i dine ører?
Det er en god følelse, ikke?
Ikke?
Fortæl mig det! Jeg ved det farrkin ikke. Nu har jeg været arbejdsløs i en måned, og har ikke udrettet noget som helst, der kunne betegnes som physical labour.
Problemet er bare at jeg drikker som om jeg har haft en hård arbejdsdag, og skammen og følelsen/fælelsen af uværd skyller ind over mig, sammen med den kolde øl.
Nu håber jeg bare lidt samaritanerflyt for Laksen og Præzzen a.k.a. Vagn og Tinna kan give mig bare snerten af legalitet til at putte i min øl.
Fæle Marc, gå hjem!

1 kommentar:

Victor Owie sagde ...

FÆLE MARC GÅ HJEM TIL MIG. Tak for sofahjælp og provstifikation igår. (I will ease them troubles for you)