fredag den 2. januar 2009

Sidste Nyt fra Præsidenten

Wie froh bin ich, Dass ich weg bin!

Efter en veritabel selvdestruktiv december (when your money's gone/ and you're drunk as hell) , udmundende i en Planketektonisk skred ("pagefanden" og atlaspjat taget i betragtning) nytårsaften, lader jeg en prås gå op for mig og beslutter - ganske vidst blot momentært - at lytte til Marc's moraleindlæg.

Ja, mine herrer. jeg træder momentært af planken, og er taget til Aalborg (kontradiktion?) for at hellige mig Goethe once and for all. Jeg barberer mit overskæg af, og må subsidiært lade min Vice-Plankepræsident HermHerm komme til roret (selvom det vides at Laksen nok stadig er De Facto overhovedet som Plankediktator).

Således bliver min første meddelelse i det nye år, min sidste meddelelse som prez. Change that's hard to believe in, men dog stadig den GUA GAMLA NØDVENDIGHED.

All this being said vender jeg tilbage som freelance Sturm und Dranker. Usha mei hvor kan I vente jer så.

1 kommentar:

Lasse Laks sagde ...

du vil altid være plankeprez in absentia