onsdag den 21. januar 2009

Vi venter på piger




OK! Der er dem, der venter på Godot. Der er dem, der venter på Lefty, og så er der dem, der venter på noget andet. Vi venter på piger, og min gode ven Martin og jeg er blevet helt enige om, at hvis vi først bliver ordentlige mennesker, så skal de nok komme af sig selv. Det har jeg skrevet et lille moralsk rapvers og omkvæd om:

Okay mit navn er Lasse Laks og mit stjernetegn er krebs
når jeg går i baren, så' det Fernetbranca og snaps
så klap jeres gæller, jeres gæller i klapper
jeg er fra langt ude i Norge, så det er sådan jeg rapper
jeg er oldschool, en sådan gammel metalaks
er gydevandet vådt, så er jeg der straks, for
enhver ka' se jeg ikk' har nogen venner
men jeg ruller over gulvet i en jakke fra en genner
pandebånd og rødt skæg, hva' så der
jeg æder krebsdyr uanset hvad der sker
for der ik' fest over her, når de ik' fatter hva' vi siger
så kom så alle sammen, sig piger (piger!)
og vi stopper i tide
for Lasse Laks og Æbleboys får veninder til at skride
så tøser (ooh ooh), bare be os om at gå
hvis vi taler vores sprog, er vi ik til at forstå
og æbledrenge, grib jeres blommer
og råb: piger kommer (de kommer!)
jeg sagde æbledrenge, grib jeres blommer
og råb: piger kommer (de kommer!)
men det' løgn, så vi:

(venter på piger), venter på piger
(de de de, de de de)
og Ørum er i huset, så du ved det ender galt
(de de de, de de de)
for vi' (venter på piger), right
(de de de, de de de)
og Laksen er i huset, så du ved det ender galt
(de de de, de de de)

3 kommentarer:

Niels Ung sagde ...

Haha, great. Dette är et kjempe hit.

Al Gorgeous sagde ...

Det er kæmpesmukt det der. Brænd-op-i-himlen smukt, og brænd-op-i-helvede sandt.
Lasse Laks, du kunne være blevet planke-pave, hvis ikke du havde valgt at være rapper i verdensklasse.

Lasse Laks sagde ...

yeah, planken er et smukt sted, men scenen er mit liv.

drenge, hvem er med på spas lørdag? jeg tænker lionbar og cam'ron phone. der er raggapakhus på studenterhuset, så der skal vi nok ikke lige hen.