mandag den 12. januar 2009

Random Ramblings: Strøtanker fra en togtur i December.

Note editeur: Dette tværsnit ind i undertegnedes tømmermændshærgede sind skulle have været bragt i starten af december 2008, men det tar tid at gøre sig fortjent til et log in fra den gua Lasse Laks( Eller også er jeg bare en bong der ikke kan overholde en deadline...).

Anyways, bedre sent end aldrig:

Hvilken bedre måde at miste sin Æbleboys-mødom, end at fange sig selv i et sjældent ærligt øjeblik: Ude og se med DSB på en råkold, højhellig søndag i advent.

Efter en forlænget weekend i hovedstaden, med bingedrinking galore i selskab med gamla højskolekammerater, sad denne ydmyge rapporter fanget i ét styk ildelugtende, overbefolket, Co2 berøvet kupé på vej hjem til Århus. Vi snakker Odeur Fatal på skinner, Ladies & Gents...

Kvalme deluxe, hovedpine Xtraordinaere, og et mentalt helbred på vippen, skabte en lang række overvejelser omkring de store, og små, ting her i livet...

Her er et udpluk af de spørgsmål jeg nåede at vende, da jeg kiggede ind for at se hvor min tilstand var henne...

( Hvis I har endegyldige svar på nogen af dem, så kontakt min manager hurtigst muligt...)

Hvis det er klaveret der har drukket, hvorfor er det så mig der får tømmermændene?

Bliver hanekampe/cockfight, LOOOL... nogensinde andet end et über-cool undergrundsfænomen?

Hvad er straffen for at glemme en huskekage?

Tom Waits, frelser eller kick ass demon-child?

Er snaps den danske pendant til Rahmadanen? (Teori sælges, hvis du spørger pænt..)

Er udtykket ”Hetero” et skældsord i det homosexuelle undergrundsmiljø?

Hvorfor er en fugl i hånden, bedre end 10 på taget? Og er begge dele ikke enhver hanekamp/cockfight total underdanig?

Hvordan kan dyreplageri være inhumant?

Hvad er sjovest; At tabe mens man er fuld, eller vinde mens man er ædru?

Har jeg mere brug for Niklas og Jannick, end de har brug for mig?

Fondue, delikatesse eller livsstil?

Tilfredstillende svar belønnes med regnbueshots fra Kurts Mor.

Alt kommer heldigvis til en ende... også dette skærsild af en togtur... Har desperat brug for en gang personlig wellness, formentlig i form af en varm kop kamillete, og en dvd med ”Americas funniest cockfighting moments”....

Mød mig under uret.

Mahalo


1 kommentar:

Lasse Laks sagde ...

laks er ik dum han er bare doven. det er nogle gode spørgsmål, klaus, du er så hjerteligt velkommen som den amerikansk football fan jeg aldrig blev. vi skal i øvrigt holde øje med c-rayz walz tourplan og snart opfinde drinks og måske spille kalaha?

(kære bjarke, jeg er ked af at offentliggøre vores taberhed, men jeg kan ikke lige finde min tlf., og jeg vil bare gerne lige være sikker på, at du kommer over og spiser lion bar og ser x-factor hos mig fredag? knus)