lørdag den 13. september 2008

Vi lever ikke det sundeste liv, men vi har det fandme skægt

Svigermors drøn (Marc) samt andre dele af flødeholdet drog lørdag aften til fest på hidtil ukendt kollegie iført skovmandsskjorter. Niels Ung fik danset på borde og freestylet til den helt store guld eller sølvmedalje. Victor fik langt om længe drukket den Bacardi Breezer, han har talt så meget om, og alle fik vi poppet den bregne (et udtryk vi elsker, fordi vi blev opfordret til at gøre netop dette af Maibritt og Stine udenfor 7/11 en af disse fuldemandsdage, vi har alt for mange af...).
Det må nævnes, at vi er blevet utroligt gode til at overtage et dansegulv - selv i ikke alt for tipsy tilstand. Dansen Camouflage, der går ud på at baske, er ikke altid lige populær (jvf. Buddy Holly sportsidio...), men igår synes den at gå rent ind. Af mere personlige erindringer fra i går kan nævnes, at jeg spørger en pige om hun vil danse, hvorefter en ung fyr (bare en lille kiiiid) bryder ind og peger på mig og siger adjø, skovmand. Tænk engang .. jeg var pissehamrende stolt!
Undskyld, Bjarke og Martin. I dag har jeg spist en burger og en pizza .. og ikke andet. Tilgengæld er jeg klar over min manglende helseholdbarhed. Giv mig en chance til. Jeg starter mandag...

1 kommentar:

Niels Ung sagde ...

Hihi, grrrrrreat!

For nu at citere et godt dansk popband (IKKE HIPHOPRAP, se selv om du kan spotte rimene):

Det var skovmandsskjorter og pagehår
Det var teenagedrøm og "fuck janteloven"
Det var Dr. Alban på din stereo,
det var Dr. Martens og vi har mere endnu
Det var punk, rock, guitar
Og papvin i to liter
Og der gik kortere tid før man dansede tættere
Med forstadsdronninger på gin og tonic'er
Bekymrer os om ingenting
Bounce med os når det går.

Og for så at citere Jack:
"That Victor is the sweetest, gonest, franticest little bangtail cat I've ever in all my life met"